expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Blog o modzie, stylu życia, aranżacjach, czyli o wszystkim co stanowi dla mnie w życiu pasję...

Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 maja 2013

BIEL I KWIATY, CZYLI KOLEJNA WIOSENNA STYLIZACJA...

Po kilku MAJÓWKOWYCH dniach spędzonych na powietrzu postanowiłam jednego dnia zaszaleć ZAKUPOWO:) Wsiadłam w samochód i już po jakimś czasie centrum handlowe było "moje":)
Znudzona po zimie ciemnymi i szarymi kolorami, zaczęłam poszukiwania w barwach JASNYCH, czyli beżach, bielach, jaśniejszych odcieniach brązu itp.:)


Znalazłam też, tak bardzo ostatnio pokochane przeze mnie, KWIECISTE wzory. Tym razem w roli ZWIEWNEJ "Zarowskiej" bluzki:)



UWIELBIAM takie bluzki. Są IDEALNE do dłuższych spodni, ale także i krótkich spodenek czy spódnic. Można je nosić i wiosną i latem, ponieważ dzięki temu, że są uszyte z lekkich i przewiewnych tkanin zapewniają KOMFORT noszenia nawet w upały:)


Bluzka: ZARA
Spodnie: ZARA
Buty: VENEZIA
Torba: MICHAEL KORS

A Wy co myślicie o POŁĄCZENIU zwiewnego, lekko prześwitującego materiału z pastelową kolorystyką:)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz