expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Blog o modzie, stylu życia, aranżacjach, czyli o wszystkim co stanowi dla mnie w życiu pasję...

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 19 kwietnia 2013

WIOSNĘ ZNALAZŁAM, ALE LATO SAMO SIĘ WKRADŁO...:)

Wczorajsza pogoda przeszła wszelkie moje WYOBRAŻENIA:) Jeszcze trzy tygodnie temu chodziłam w kozakach i płaszczu zimowych a tu taka niespodzianka - 23 stopnie i PIĘKNE słońce:)
Aż się chce ŻYĆ i nowych stylizacji WIOSENNO - LETNICH poszukiwać...



W tym sezonie KWIATY opanowały nie tylko sukienki i bluzki, ale również SPODNIE i legginsy. Uwielbiam ten WZÓR i czuję się w takich spodniach rewelacyjnie. Po długiej, uciążliwej zimie, gdy tylko pojawiło się wiosenne SŁOŃCE, zdecydowałam się na taki zakup.
 I dopiero wtedy  poczułam "WIOSNĘ W SERCU"...



W stylizacjach tego rodzaju trzeba uważać, aby NIE PRZESADZIĆ ze wzorami. KWIECISTE doły komponują się świetnie z PROSTYMI, JEDNOKOLOROWYMI górami. Ewentualnie z "małymi" aplikacjami:)


Spodnie w kwiaty są idealne dla kobiet z WĄSKIMI biodrami, ponieważ tego typu deseń doda trochę krągłości. To DOBRA wiadomość dla tych z nas, które borykają się z problemem zbyt wąskich bioder:)
Jeszcze tylko TOREBKA i stylizacja wiosenno - letnia gotowa...

Spodnie: UNITED COLORS OF BENTTON
Granatowy T-shirt: RIVER ISLAND
Bluzka z aplikacją: UNITED COLOR OF BENETTON
Buty: VENEZIA
Torba: GUESS
Zegarek: ELIXA

A Wy co sądzicie o KWIECISTYCH stylizacjach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz