expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Blog o modzie, stylu życia, aranżacjach, czyli o wszystkim co stanowi dla mnie w życiu pasję...

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 marca 2013

JO MALONE ... CZYLI LEKKO O ZAPACHACH.

Pamiętacie mój ostatni WPIS?


Czy ktoś zgadł o czym będzie kolejny post:)?
TAK? Dziś napiszę o moim nowym odkryciu pośród zapachów ...  angielskiej marce 
JO MALONE:)



Jest to LUKSUSOWA londyńska marka produktów do domu i personalnego użytku. Są to perfumy, wody toaletowe, zarówno dla kobiet i mężczyzn, w przecudnych gamach zapachowych, balsamy do ciała i rąk, żele do mycia ciała i do rąk, mydełka, olejki do kąpieli, balsamy i odżywki do włosów, a także cała gama produktów zapachowych do domu. CUDO!




Wchodząc do londyńskiego JO MALONE nie tylko przyciąga nas piękny zapach, a przede wszystkim wysublimowany wystrój wnętrza i przemiła, profesjonalna obsługa.


Można skosztować przepysznych ciasteczek, napić się herbatki, a co jest równie ważne, poczuć wybrane zapachy na swoich...RĘKACH:) Tak, nie pomyliłam się. Jeszcze przed zakupem możesz poczuć profesjonalny masaż na swoich rękach i zdecydować, która nuta zapachowa najbardziej Ci odpowiada.
Czyż może być  COŚ przyjemniejszego:)?


Mnie zabrali do JO MALONE znajomi. Dzięki NIM mogłam poznać te KOSMETYKI WSZECHCZASÓW. Dziękuję:)!!!
Moja kolekcja JO MALONE nie jest zbyt pokaźna, ale jestem pewna, że z czasem się powiększy:)




Znalezienie ZAPACHU perfum pasującego do naszej osobowości nie jest łatwe. Bo jak zidentyfikować własny charakter z czymś tak ulotnym i nie uchwytnym jak wydobywająca się delikatna WOŃ z małego flakonika?
Nie jest to łatwe, ale wiem jedno -  WARTO!
Bo jeśli KOBIETA cieszy się zapachem, który ma na sobie, na pewno czuje się bardziej ATRAKCYJNA:)


2 komentarze: