expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Blog o modzie, stylu życia, aranżacjach, czyli o wszystkim co stanowi dla mnie w życiu pasję...

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 lipca 2013

JEDNA Z NAJLEPSZYCH WYSP NA ŚWIECIE ... SYCYLIA:)

Ponieważ mój wyczekiwany URLOP zbliża się wielkimi krokami, postanowiłam przypomnieć sobie przepiękne WIDOKI z urlopu z tamtego roku:) 
A do tego, dziś znalazłam RANKING najlepszych WYSP na świecie i okazało się, że SYCYLIA jest TOP 10:)
Została wybrana przez czytelników prestiżowego magazynu turystycznego TRAVEL+LEISURE jako jedna z 10 najlepszych wysp na świecie, którzy przyznali nagrody 
WORLD'S BEST AWARDS 2013.
I zasłużenie...!
Zostawiam Was z moimi wspomnieniami z tego PRZECUDNEGO miejsca jakim jest 
SYCYLIA:)
















I jak Wam się podoba? 

WYSPY zostały ocenione pod względem piękna PRZYRODY, PLAŻ, ATRAKCJI turystycznych, wachlarza możliwości AKTYWNEGO wypoczynku, LOKALNEJ KUCHNI i PRZYJAZNOŚCI MIESZKAŃCÓW.

Jak dla mnie RAJ:)

P.S. Oczywiście to tylko "garstka" zdjęć z tego pięknego miejsca.

2 komentarze: