expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Blog o modzie, stylu życia, aranżacjach, czyli o wszystkim co stanowi dla mnie w życiu pasję...

Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 lipca 2013

WYPRZEDAŻOWE ŁUPY:)

Jak zawsze czekam z utęsknieniem na sezonowe WYPRZEDAŻE:) Ale bardzo często, gdy idę z zamiarem kupienia czegoś z wyprzedaży, stwierdzam, że najbardziej podobają mi się...
NOWE KOLEKCJE:)
Tym razem było trochę inaczej. Znalazłam kilka perełek i to fajnie PRZECENIONYCH


A dziś konkretnie o dwóch "łupach" marki FURLA:) FURLA to marka WŁOSKA, która produkuje przede wszystkim TOREBKI, BUTY i inne dodatki, takie jak: PASKI, BIŻUTERIA, KAPELUSZE. To marka, którą pokochałam będąc w RZYMIE, choć wcześniej znana mi już była także w Polsce:)


Według mnie to WŁOSKI styl w NOWOCZESNYM wydaniu, który objawia się dużą kreatywnością i ponadczasową ELEGANCJĄ.


Tym razem wpadły mi w ręce BUTY z przetworzonego PCV. Choć zawsze raczej stawiam na SKÓRĘ, tym razem postanowiłam "zaszaleć" i nie żałuję. Buciki są naprawdę bardzo WYGODNE:)


Drugą rzeczą, na którą polowałam od jakiegoś czasu, jest biało-czarno-beżowa TOREBKA. Wierzch to skóra węża, reszta natomiast skóra cielęca.


Dla mnie rewelacyjna, ponadczasowa i warta swojej ceny...:)


A Wy co kupiliście na WYPRZEDAŻACH:)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz