expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Blog o modzie, stylu życia, aranżacjach, czyli o wszystkim co stanowi dla mnie w życiu pasję...

Łączna liczba wyświetleń

środa, 10 kwietnia 2013

UNIKALNOŚĆ I PRESTIŻ, CZYLI TO CO NAS ZACHWYCA W TOREBKACH GOSHICO...

Jak powszechnie wiadomo TOREBKA to prawdziwy PRZYJACIEL kobiety. Mój, jak na prawdziwą kobietę przystało, także:)  Jak patrzę na swoją kolekcję torebek to wydaje mi się, że "przyjaciół" mam bardzo dużo, ale jak tu się powstrzymać jak tworzą się takie CUDA...?
Więc stale tych "PRZYJACIÓŁ" przybywa:)
Te wspomniane CUDA to marka GOSHICO, marka, która zawładnęła SERCEM nie jednej kobiety.
Popatrzcie!


Niezaprzeczalną cechą torebek Goshico jest UNIKALNOŚĆ, bycie jedynym w swoim rodzaju. Zdarzyło mi się kilka razy, że któraś z mijających mnie na ulicy pań powiedziała, że mam PIĘKNĄ i ORYGINALNĄ torebkę. Wcale się nie dziwię, też bym zaczepiała, gdybym sama TAKIEJ nie miała:)


W mojej kolekcji musi być obowiązkowy zestaw PODRÓŻNY:)


Oryginalna na LAPTOPA:)


Filcowa z haftem z KONIKAMI:)


A także FUTERKOWA, moja ulubiona:)


Wszystkie uwielbiam i noszę przy każdej okazji:) Wykonane RĘCZNIE, z wysokiej jakości materiałów sprowadzanych z różnych zakątków świata, łączą w sobie PRESTIŻ i FUNKCJONALNOŚĆ. Pomagają w wyrażeniu swojej indywidualności i oryginalnego
  STYLU ŻYCIA. 
A teraz, ponieważ chyba w końcu idzie wiosna, czas na KOLORY, bo za dużo czarnych torebek w domowej kolekcji. Zobaczcie co przygotowała dla Nas firma GOSHICO.
Prawda że PIĘKNE:)?










Uwielbiam PASTELE i nie mogę się doczekać NOWEJ kolekcji Goshico:)


I jak, spodobały się WAM?
Więcej tych cudnych TOREBEK znajdziecie na stronie: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz