expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Blog o modzie, stylu życia, aranżacjach, czyli o wszystkim co stanowi dla mnie w życiu pasję...

Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 lipca 2013

RZYM - KOCHAM TO MIASTO:)

Jeszcze przed wyjazdem do RZYMU słyszałam, że na pewno pokocham to MIASTO. I tak się stało...
Według mnie jest to najpiękniejsze WŁOSKIE miasto, jakie do tej pory widziałam, a może najpiękniejsze ze wszystkich które do tej pory widziałam?!:)







To ROMANTYCZNE miasto zaskakuje na każdym kroku, dlatego nie dziwię się, że chce się tam wracać i wracać. SPACER po wąskich i tajemniczych uliczkach to prawdziwa przyjemność, a specjały KUCHNI WŁOSKIEJ to raj dla podniebienia. Uwielbiam kuchnię WŁOSKĄ:)


Szczególnie przepyszną BRUSCHETTĘ...


I prawdziwie włoską PIZZĘ... W tym przypadku diabelską:)


TIRAMISU i mrożona KAWA to prawdziwy rarytas dla podniebienia... Mniam:)


A po posiłku, dalszy czas zwiedzania...
Widok na KOLOSEUM - architektoniczny cud RZYMU.



A to KOLOSEUM z bliska:)




SCHODY HISZPAŃSKIE - dzieło architektów Francesco de Sanctis i Alessandro Specchi, znajdują się przy PLACU HISZPAŃSKIM (Piazza di Spagna) - jednym z najsłynniejszych placów Rymu. Jestem gdzieś w tym TŁUMIE:)


A to już widok ze schodów na EKSKLUZYWNĄ dzielnicę shoppingową. Na pierwszy strzał Dior i Prada:)



PANTEON - świątynie wszystkich bogów. To majestatyczna ŚWIĄTYNIA i zarazem jeden z najlepiej zachowanych ZABYTKÓW starożytności w Europie. 
Tak się złożyło, że ten PLAC upodobałam sobie najbardziej i w ciągu dnia przechodziłam przez niego kilkakrotnie. Natomiast wieczorkiem hmm... RAJ:) Klimatyczna kawiarenka z widokiem na pięknie oświetlony PANTEON i fontannę, winko i  romantyczna muzyka, tworzyły niepowtarzalny klimat każdego wieczoru:)



Czyż nie jest to piękny WIDOK?


I na koniec przecudny, nocny widok na WATYKAN i ZAMEK ŚW. ANIOŁA:)





I jak tu się nie zakochać? Na pewno wrócę do RZYMU jeszcze nie jeden raz...:)

P.S. I jeszcze jedno. Strasznie zazdroszczę im tego:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz