expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Blog o modzie, stylu życia, aranżacjach, czyli o wszystkim co stanowi dla mnie w życiu pasję...

Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 maja 2013

BE MY LILOU...

Wiosna w pełni, więc poszukujemy kolorowych DODATKÓW do naszych i tak kolorowych stylizacji:) Ja stawiam na pastele i na bransoletki. Tym razem WYBÓR padł na bransoletkę LILOU...





To moje pierwsze LILOU, więc postanowiłam połączyć CASUALOWY styl z ELEGANCKIM, stąd perły w połączeniu z różowo - niebieskim sznurkiem i srebrną zawieszką. Takie połączenie moim zdaniem stanowić będzie UROCZY dodatek do wiosennych i letnich stylizacji, a kolorowy sznurek doda mi zawsze POZYTYWNEJ energii:)
Przy okazji "prezentu" dla siebie postanowiłam zrobić PREZENT dla kogoś innego - oto moja męska wersja bransoletki LILOU:)



Połączenie koloru niebieskiego z błękitnym odcieniem sznurka i srebrną zawieszką nieskończoności to OPTYMISTYCZNY zestaw do MĘSKICH stylizacji wiosenno - letnich:)


Jak Wam się podobają takie POŁĄCZENIA:)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz